Nebunia reducerilor de 50% la orice +TRANSPORT GRATUIT extra și Ridicare la etaj pentru fiecare comandă făcută din 23.4

Reclamații

  Stimați clienți dacă întâmpinați vreo problemă cu produsele comandate de la noi puteți depune o reclamație. Nu ezitați să ne contactați! Tot ceea ce aveți de făcut găsiți detaliat mai jos: 

 

 
 
Realizați o fotografie de calitate a produsului
Dacă întâmpinați vreo problemă în perioada de garanție.  Realizați fotografii de o rezoluție ridicată, clare, a părților deteriorate sau ale defectelor produsului. Vă recomandăm să realizați aceste fotografii din unghiuri diferite.
 
 
 

Completați formularul

Completați cu datele dumneavoastră  formularul, descrieți detaliat  deteriorările apărute, anexați fotografiile și trimiteți-le la adresa de email [email protected].
 
 
 
Verificăm informațiile
Bazându-ne pe informațiile oferite in  formularul primit de la dumneavoastrâ,  colegii noștri de la Departamentul Reclamații vor verifica pagubele reclamate.
 
 
 
Procesarea reclamației
    Timpul de soluționare a unei reclamații este de maximum 30 de zile. În acest termen va vom oferi un răspuns la sesizare. 
 
 
 
Modalitatea de soluționare a reclamațiilor
După ce experții noștrii vor evalua produsul vă vom oferi o soluție în cel mai scurt timp posibil. Posibile soluții la reclamație pot fi înlocuirea unei părți sau a întregului produs sau un discount. Satisfacția clientului reprezintâ prioritatea noastrâ.